Contact us info@atad.gr

K. Tαρασλιάς: «Η Ενωση Τουριστικών Γραφείων Δωδ/νήσου κατέθεσε σταθμισμένη και στοχευμένη πρόταση»

Αμεση ήταν η ανταπόκριση του αντιδημάρχου Τουρισμού κ. Κώστα Ταρασλιά, στην πρόταση που απηύθυναν μόλις μία ημέρα πριν, τα μέλη της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Δωδεκανήσου σχετικά με την σύσταση ενιαίου φορέα που θα μπορούσε να αναλάβει να προχωρήσει με ολοκληρωμένο τρόπο το project της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου, για το νησί της Ρόδου.
«Μία εβδομάδα μετά από την πραγματοποιηθείσα Επιτροπή Τουρισμού του Δήμου Ρόδου, βρισκόμαστε στην ευχάριστη θέση να πούμε ότι οι φορείς του τόπου, πέρα από τις τοποθετήσεις που έκαναν κατά την διάρκεια της συνδιάσκεψης έχουν τοποθετηθεί και εγγράφως και όλο το αποτέλεσμα αυτής της συλλογικής δουλειάς, την οποία θεωρώ πάρα πολύ σημαντική θα έρθει προς συζήτηση στην επόμενη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Ρόδου. Είναι πολύ σημαντικό το γεγονός πως δεχτήκαμε, σαν Δήμος Ρόδου, τα συγχαρητήρια όλων των φορέων καθώς προσπαθούμε να μεταβούμε στη νέα εποχή, η οποία μετά τον Covid-19 σημαίνει ότι αλλάζει τελείως ο τρόπος με τον οποίο κάνουμε την προβολή και προώθηση του προορισμού ‘Ρόδος’. Προσπαθούμε μέσω του διαδικτύου και με άλλες μορφές, πιο σύγχρονες, να μπορέσουμε να κρατήσουμε ζωντανό το νησί, η οικονομία του οποίου, όπως όλοι γνωρίζουμε, στηρίζεται στον Τουρισμό. Συνεπώς, η ευθύνη είναι τεράστια. Σε αυτή την προσπάθεια, δέχτηκα μια σειρά από εξαιρετικές εισηγήσεις. Θα ήθελα να επιμείνω ιδιαίτερα στην τοποθέτηση την οποία έκαναν τα μέλη της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Δωδεκανήσου, που δεν αναφέρθηκαν στο ζήτημα της επέκτασης της τουριστικής σεζόν, σαν ένα ‘ευχολόγιο’ αλλά με μεγάλη σοβαρότητα την οποία επέδειξαν τα στελέχη –και κατά την διάρκεια της κρίσης όπου υπήρξαν εταίροι στην κοινή προσπάθεια του Δήμου Ρόδου και της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου για την επικοινωνιακή αντιμετώπιση της κρίσης της πανδημίας του κορωνοϊού. Για μία ακόμη φορά, η Ένωση Τουριστικών Γραφείων Δωδεκανήσου κατέθεσε μια σταθμισμένη και στοχευμένη πρόταση, η οποία έχει μέσα χρονοδιάγραμμα, εμπεριέχει τις απαραίτητες ενέργειες τις οποίες εμείς σαν Δήμος και οι υπόλοιποι φορείς θα συντονίσουμε, ώστε να μπορέσουμε να έχουμε απτά αποτελέσματα. Κι εδώ να σημειώσω ότι είναι η πρώτη φορά, που τίθεται μία μέτρηση τουριστών ανά εθνική ομάδα, της περιόδου Απριλίου και Οκτωβρίου –όπου η στόχευσή μας είναι γι αυτούς τους μήνες να είναι πλήρεις, σε πρώτη φάση και στη συνέχεια να επεκταθούμε, εφόσον παρέχουμε όλα εκείνα τα απαραίτητα κίνητρα τα οποία θα είναι μια γκάμα από εκδηλώσεις, χαμηλότερες τιμές, μειώσεις τελών κ.λπ. για να μπορέσουμε να προσελκύσουμε τουρίστες», όπως είπε, δίνοντας συγχαρητήρια στην Ένωση.
Ο αντιδημαρχος, πρόσθεσε ακόμη πως «Η νέα εποχή που απαιτεί διαδικτυακές πλέον κινήσεις, μας φέρνει να συμμετέχουμε ως Δήμος Ρόδου κατά τον μήνα Δεκέμβριο, στο alternative project στο οποίο συμμετέχει για την Πολωνία η ΠΝΑι και στα Be-To-Be όπου μέσω της διαδικτυακής έκθεσης οι επιχειρηματίες της περιοχής μας, θα έχουν την δυνατότητα να μιλήσουν απ ευθείας. Η Πολωνία αποτέλεσε για εμάς, την 4η πιο δυνατή ομάδα για φέτος το καλοκαίρι. Συνεπώς, στοχεύουμε να συμμετέχουμε σε συγκεκριμένες εκδηλώσεις –έστω και διαδικτυακές. Είμαστε σε μια διαδικασία μέσα στον χειμώνα, να οργανώσουμε και να υλοποιήσουμε μια σειρά από δράσεις οι οποίες θα βοηθήσουν ώστε οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού (experiences – εμπειρίες στο νησί) να δώσουν την δυνατότητα, το δικό μας πλεονέκτημα στο νησί να είναι διευρυμένο. Επομένως, αυτό που μας δίδαξε η κρίση είναι ότι ενωμένοι και με συντονισμένες ενέργειες, μπορούμε να επιτύχουμε πάρα πολλά». Απαντώντας σε σχετική ερώτηση για την συνεργασία του Δήμου Ρόδου με την ΠΝΑι, ο κ. Ταρασλιάς υπογράμμισε την άριστη σχέση στα θέματα Τουρισμού σε επίπεδο Τοπικής Αυτοδιοίκησης καθώς, προχώρησαν συντονισμένα στην επικοινωνιακή διαχείριση, εν μέσω της κρίσης της πανδημίας του κορωνοϊού.
«Εμείς σαν προορισμός, οφείλουμε να κάνουμε την δική μας, εξειδικευμένη προσπάθεια διότι όπως γνωρίζετε, η ΠΝΑι δεσμεύεται να προβάλει γενικότερα το Νότιο Αιγαίο (48 νησιά που είναι τουριστικοί προορισμοί). Άρα, σε αυτό το πλαίσιο, βεβαίως και προβάλλεται η Ρόδος, αλλά εμείς, ως Δήμος Ρόδου, επιθυμούμε μια μεγαλύτερη προβολή του νησιού ως υποχρέωσή μας. Θα γίνει επέκταση της ήδη υπάρχουσας καμπάνιας (What I Love About Rhodes) και μέχρι το τέλος του έτους ενώ με την έναρξη του νέου έτους, σχεδιάζουμε να κάνουμε νέες προωθητικές ενέργειες τις οποίες θα δούμε μετά από διαβούλευση με τους συνεργάτες μας».
Ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, είπε ακόμη πως: «Είναι γεγονός ότι μόνον με συντονισμένες δράσεις μπορούμε να πραγματοποιήσουμε τους στόχους μας. Το παράδειγμα του καλοκαιριού με την διαχείριση του κορωνοϊού ήταν μια συντονισμένη δράση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, μαζί με τους ανθρώπους οι οποίοι έχουν άμεση σχέση με τον Τουρισμό ΕΞΡ, Τουριστικά Γραφεία, ΕΚΡ). Αυτό το παράδειγμα, μας δίνει την δυνατότητα να πούμε ότι δεν μπορεί να γίνει τίποτε χωρίς συνεργασία. Συνεπώς, για την προβολή του Brand Name‘Ρόδος’ εμείς, ούτως ή άλλως συνεργαζόμαστε με εξειδικευμένη εταιρεία μάρκετινγκ, η οποία, μας συμβουλεύει για πράγματα που πρέπει να γίνουν, με προτάσεις κ.λπ. Είμαι διατεθειμένος, ως Δήμος Ρόδου με την Διεύθυνση Τουρισμού και τον ΠΡΟΤΟΥΡ, όσον αφορά την προβολή της Ρόδου, να συνεχίσω να έχω με τα ίδια μέλη τα οποία συνεργαστήκαμε στην διαχείριση του κορωνοϊού να λειτουργήσουμε συντονιστικά για τις στρατηγικές που θα ακολουθήσουμε. Στην πραγματικότητα ένα DMO πρέπει να είναι ολιγομελές, να στηρίζεται από εξειδικευμένους ανθρώπους διότι, θεωρώ πως γι αυτές τις δράσεις, πρέπει να έχουμε πάντα κοντά μας, όσους είναι επαγγελματίες του είδους.
Η δική μας συμβολή ως Αυτοδιοίκηση, ως πολιτική εν γένει, είναι να αντιλαμβανόμαστε τα μηνύματα της εποχής. Κι αυτό απαιτεί συνεργασία».

 Πηγή:www.dimokratiki.gr

You might be interested in …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *