Contact us info@atad.gr

Τα είδη των ταξιδιωτών και ποιοί είναι έτοιμοι να ταξιδέψουν πάλι

Με βάση την τελευταία τριμηνιαία έκθεση του “Observatory” της Global Blue – τον μεγαλύτερο πάροχο tax free αγορών παγκοσμίως – οι διεθνείς αγοραστές είναι όλο και πιο πρόθυμοι να ταξιδέψουν στο εξωτερικό.

Σε μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε τον Οκτώβριο 2020 σε 16.000 διεθνείς αγοραστές από χώρες με τη μεγαλύτερη καταναλωτική δαπάνη (Κίνα, Νοτιοανατολική Ασία, Μέση Ανατολή, Ρωσία και ΗΠΑ), το 66% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ήταν έτοιμοι να ταξιδέψουν μόλις αρθούν οι περιορισμοί στα σύνορα, σε σχέση με το 60% τον Ιούλιο 2020 και το 50% τον Ιούνιο 2020.

Τα βασικά συμπεράσματα της έρευνας έχουν ως εξής:

• Η τελευταία έρευνα της Global Blue δείχνει ότι το 66% των διεθνών αγοραστών είναι διατεθειμένοι να ταξιδέψουν τον επόμενο μήνα, εάν περιοριστούν τα μέτρα στα σύνορα, σε σχέση με το 50% τον Ιούνιο

• Οι Elite και οι Frequent ταξιδιώτες είναι πιο πιθανό να ταξιδέψουν σύντομα, με το 72% να εκφράζει την επιθυμία να ταξιδέψει τον επόμενο μήνα, έναντι του 53% των ταξιδιωτών που δεν ταξιδεύουν συχνά (Infrequent)

• Οι έμποροι των καταστημάτων από την Ασία αναμένουν μετά την πανδημία ταχύτερη ανάκαμψη της καταναλωτικής δαπάνης από αγοραστές της Κίνας και της Νοτιοανατολικής Ασίας, λόγω των νέων «τουριστικών διαδρόμων» και των ασιατικών προορισμών που θεωρούνται ασφαλέστεροι από εκείνους στην Ευρώπη

• Οι Αμερικανοί (με ποσοστό 65%) και οι Ρώσοι (με ποσοστό 50%) είναι πιθανό να είναι οι πρώτοι που θα ταξιδέψουν στην Ευρώπη, καθώς τη θεωρούν ασφαλέστερο προορισμό για επίσκεψη

Elite και Frequent ταξιδιώτες εκφράζουν μεγαλύτερη τάση να ταξιδέψουν σύντομα

Για δεύτερο συνεχές τρίμηνο, οι Ελίτ και οι Frequent διεθνείς αγοραστές έχουν εκφράσει ισχυρότερη επιθυμία για ταξίδια, με το 72% να δηλώνει ότι θα ταξιδέψουν όταν οι καραντίνες αρθούν, μία αύξηση 5 μονάδων σε σχέση με τον Ιούλιο.

Η τάση αυξάνεται σε 73% για τους Ελίτ και Frequent αγοραστές από την Κίνα, 92% από χώρες της Μέσης Ανατολής και σχεδόν 100% από τη Ρωσία. Αυτό αποτελεί μια καλή προοπτική για τους εμπόρους των καταστημάτων που στοχεύουν να προσελκύσουν αυτές τις εθνικότητες αγοραστών.

Η καταναλωτική δαπάνη στην Ασία μπορεί να ανακάμψει ταχύτερα από ταξιδιώτες της Κίνας και της Νοτιοανατολικής Ασίας

Οι ασιατικοί προορισμοί μπορούν να έχουν ταχύτερη ανάκαμψη της καταναλωτικής δαπάνης από ταξιδιώτες της Κίνας και της Νοτιοανατολικής Ασίας, χάρη των περιορισμένων κρουσμάτων Covid-19 στην περιοχή και τη χαλάρωση των ταξιδιωτικών περιορισμών.

  • Το 50% των Κινέζων αγοραστών και το 66% των αγοραστών από την Νοτιοανατολική Ασία πιστεύουν ότι οι ασιατικοί προορισμοί είναι πιο ασφαλείς για επίσκεψη, σε σύγκριση με μόλις 15% και 25% αντίστοιχα για την Ευρώπη
  • Τα περιοριστικά μέτρα στα σύνορα χαλαρώνουν λόγω των νέων αμοιβαίων ταξιδιωτικών συμφωνιών. Ταξιδιώτες αναψυχής από την ηπειρωτική Κίνα και το Χονγκ Κονγκ μπορούν σήμερα να επισκεφθούν τη Σιγκαπούρη χωρίς καραντίνα.

Η πρόθεση των Κινέζων αγοραστών να ταξιδέψουν περιφερειακά εντός της Ασίας θα μπορούσε να ενισχυθεί περεταίρω λόγω και της ανάκαμψης των εσωτερικών αεροπορικών πτήσεων στην Κίνα, η οποία έχει επιστρέψει από τον Αύγουστο του 2020 στα επίπεδα του 2019.

Αμερικανοί και Ρώσοι αγοραστές είναι πιθανό να επισκεφτούν πρώτοι την Ευρώπη

Αντίθετα, η διεθνής ανάκαμψη αγορών της Ευρώπης είναι πιθανό να τροφοδοτηθεί αρχικά από Αμερικανούς και Ρώσους αγοραστές.

  • Το 65% των Αμερικανών αγοραστών δηλώνουν ότι αισθάνονται ασφαλείς να επισκεφτούν ευρωπαϊκούς προορισμούς όταν οι συνοριακοί περιορισμοί χαλαρώσουν, καθώς η επιθυμία των Αμερικανών να ταξιδέψει παραμένει υψηλή. Αυτό αποδεικνύεται από το επίπεδο των αφίξεων στη Λατινική Αμερική – κυρίως στο Μεξικό – από τις ΗΠΑ, οι οποίες, χάρη στους ήπιους συνοριακούς περιορισμούς, έφθασαν σχεδόν το 80% των επιπέδων του 2019 την περίοδο του Οκτωβρίου.   
  • Το 50% των Ρώσων αγοραστών αισθάνονται ασφαλείς να επισκεφθούν την Ευρώπη. Μάλιστα, η επιθυμία των Ρώσων αγοραστών να επισκεφθούν ευρωπαϊκούς προορισμούς αποτυπώνεται από την αύξηση των αεροπορικών κρατήσεων προς την Τουρκία κατά +5,2% σε ετήσια βάση στις αρχές Αυγούστου 2020, αμέσως μετά τη θέσπιση του «τουριστικού διαδρόμου» Τουρκίας-Ρωσίας

Ο Mathieu Grac, VP Intelligence της Global Blue δήλωσε: «Είναι ιδιαίτερα αισιόδοξο να βλέπουμε την ισχυρή επιθυμία των διεθνών αγοραστών να ταξιδέψουν. Αν και βρισκόμαστε ακόμη εν μέσω της κρίσης Covid-19, ελπίζουμε ότι τα ευρήματα αυτής της έρευνας σε συνδυασμό με την είδηση του αποτελεσματικού εμβολίου και το άνοιγμα των τουριστικών διαδρόμων – ιδιαίτερα στον Ασιατικό Ειρηνικό – σηματοδοτούν μια υγιή επανεκκίνηση της διεθνούς εμπορικής βιομηχανίας το 2021.

Με τους ελίτ και frequent ταξιδιώτες να επιστρέφουν πρώτοι στα καταστήματα, είναι σημαντικό, οι έμποροι λιανικής να είναι έτοιμοι να καλωσορίσουν αυτούς τους πολύτιμους αγοραστές έχοντας ικανοποιήσει μια σειρά από ανάγκες που έχουν προκύψει από την πανδημία. Η ενσωμάτωση ψηφιακών λύσεων έκδοσης Tax Free αποδείξεων, η περιορισμένη κοινωνική επαφή και η υψηλού επιπέδου υγιεινή αποτελούν το κλειδί της επιτυχίας.»

www.economistas.gr

You might be interested in …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *