Στους προορισμούς με τη μεγαλύτερη αύξηση όσον αφορά τις προγραμματισμένες θέσεις για φέτος το καλοκαίρι έχει συμπεριλάβει την Ελλάδα η easyJet.
Ελλάδα, Πορτογαλία, Τουρκία και Αίγυπτος είναι οι πλέον κερδισμένες για την αεροπορική το καλοκαίρι του 2021, η οποία θα διαθέσει περισσότερες θέσεις σε αυτές τις χώρες την καλοκαιρινή περίοδο σε σύγκριση με το καλοκαίρι του 2019. Αντίθετα, στη μεγαλύτερη τουριστική αγορά της Μεσογείου, την Ισπανία, προσφέρει μεν τις περισσότερες θέσεις από όλες τις υπόλοιπες αγορές, ωστόσο με μειωμένα νουμερα έναντι του 2019.
Πιο συγκεκριμένα, όσον αφορά οκτώ από τις βασικές τουριστικές αγορές της Μεσογείου για την αεροπορική χαμηλού κόστους- Ελλάδα, Ισπανία, Κύπρο, Κροατία, Μάλτα, Πορτογαλία, Τουρκία και Αίγυπτο- η χώρα μας καταγράφει κατά 747.000 περισσότερες διαθέσιμες θέσεις το καλοκαίρι του 2021 έναντι του 2019, η Πορτογαλία έρχεται δεύτερη με επιπλέον 673.000 θέσεις, η Τουρκία τρίτη με 599.000 επιπλέον θέσεις και η Αίγυπτος με 213.000 επιπλέον. Συνολικά στις οκτώ αυτές αγορές οι διαθέσιμες θέσεις (μετ’ επιστροφής) ξεπερνούν τα 25 εκατ., με το ήμισυ να αφορούν, όπως είναι εύλογο, την ισπανική αγορά. Η Ισπανία πάντως έχει μείωση ως προς την προσφορά φέτος το καλοκαίρι κατά 767.000 θέσεις, λόγω της περικοπής δρομολογίων στην ηπειρωτική χώρα και τους μεγαλύτερους αστικούς προορισμούς- ένα ακόμη δείγμα που έρχεται ως επιβεβαίωση όσων υποστηρίζουν ότι τα αστικά κέντρα ανά την Ευρώπη θα ανακάμψουν αργότερα σε σχέση με τους προορισμούς διακοπών για ‘’Ηλιο και Θάλασσα’’. Το σύνολο των διαθέσιμων θέσεων από/ προς Ελλάδα αντιστοιχεί σε ένα νούμερο κοντά στα 3 εκατ., ενώ οι διαθέσιμες θέσεις για Τουρκία έχουν σχεδόν διπλασιαστεί το φετινό καλοκαίρι για τη low cost αεροπορική σε πάνω από 1,2 εκατομμύρια.
Συνολικά, αυτή την στιγμή, το τμήμα διακοπών της easyJet καταγράφει αύξηση στις κρατήσεις για φέτος το καλοκαίρι κατά 250% σε σύγκριση με το 2020, όπου όμως η εκκίνηση γίνεται από ιστορικά χαμηλά επίπεδα. «Το γεγονός ωστόσο ότι υπάρχει σημαντική άνοδος στη ζήτηση το τελευταίο διάστημα αποτυπώνει την αυξανόμενη εμπιστοσύνη των καταναλωτών όσο προχωρούν τα εμβολιαστικά προγράμματα», όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν αναλυτές, ενώ σημαντικό ρόλο παίζει και η ευέλικτη πολιτική ακυρώσεων που διατηρεί συνολικά και για το 2021 η ταξιδιωτική βιομηχανία, προκειμένου να τονώσει τη ζήτηση και να μειωθεί το αίσθημα ανασφάλειας και αβεβαιότητας στους καταναλωτές.
Για το καλοκαίρι του 2021 η αεροπορική έχει προγραμματισμένες 836 συνδέσεις, κατά 1/5 λιγότερες σε σύγκριση με τις 1.013 που είχε προ κορωνοϊού, το καλοκαίρι του 2019.
Πηγή: http://www.newmoney.gr