Χρήστος Μιχαλάκης: Το 2022 είναι χρονιά ισχυρής ανάκαμψης του Τουρισμού στο Νότιο Αιγαίο (HX)

Με αφορμή τη σημερινή Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού, μίλησε στον Real Voice 99.5 και τον Τέρη Χατζηιωάννου, ο Πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Δωδεκανήσου, Χρήστος Μιχαλάκης, αναφερόμενος στη χρονιά ισχυρής ανάκαμψης του Τουρισμού σε όλη την χώρα και ειδικότερα στο Νότιο Αιγαίο που κρατάει τα σκήπτρα.

της Νατάσας Παμπρή

Μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στην εξαιρετική τουριστική χρονιά που είναι σε εξέλιξη και έχει καταρρίψει κάθε προηγούμενο ρεκόρ στο Νότιο Αιγαίο και δη στη Ρόδο με σχεδόν 100.000 τουρίστες να συνεχίζουν να έρχονται στο νησί εβδομαδιαίως, επισημαίνοντας ότι μετά από δύο χρόνια, με πανδημία σε όλο τον κόσμο, τον πόλεμο στην Ουκρανία, χρεοκοπίες, την ενεργειακή κρίση, “είναι πάρα πολύ σημαντικό αυτό που έχει γίνει το 2022. Όλοι ευχόμαστε η ανάκαμψη αυτή να εδραιωθεί και να μην είναι κάτι ευκαιριακό”, σημείωσε χαρακτηριστικά.

“Όταν είναι τόσο σημαντικός ο Τουρισμός στην περιοχή μας, κάθε ευρώ μπαίνει στην τοπική οικονομία και μας βοηθάει στην ευημερία αυτού του τόπου, δεν έχουμε άλλη επιλογή από το να το γιορτάζουμε κάθε μέρα. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού φέτος καλεί τους πάντες, τους φορείς του τουρισμού, τους επιχειρηματίες, την Τοπική Αυτοδιοίκηση, τα υπουργεία, τα κράτη κλπ. στο να συμβάλουν σε ένα βιώσιμο τουριστικό προϊόν, στην ψηφιακή μετάβαση και τουριστικούς προορισμούς χωρίς αποκλεισμούς και προσβάσιμους σε όλους και γενικότερα να δημιουργήσουμε ένα ανθεκτικό τουριστικό προϊόν.

Μην ξεχνάμε ότι το 2022 είχαμε αυτή την ανάκαμψη του τουρισμού, που είναι πάρα πολύ σημαντικό. Βέβαια στην περιοχή μας έχουμε το εξής φαινόμενο να συζητάμε ότι έχουμε τη χρονιά ρεκόρ, στην επανάκαμψη έχουμε κάνει ρεκόρ μετά από δύο χρόνια, έχοντας πανδημίες, πολέμους, χρεοκοπίες, ενεργειακή κρίση, είναι πάρα πολύ σημαντικό αυτό που έχει γίνει το 2022. Όλοι ευχόμαστε η ανάκαμψη αυτή να εδραιωθεί και να μην είναι κάτι ευκαιριακό.

Η συντριπτική πλειοψηφία των πελατών μας αυτή τη στιγμή, γιατί οι τουρίστες είναι πελάτες μας, είναι η νέα γενιά κι έχουν εντελώς διαφορετικά κριτήρια για να επιλέξουν έναν προορισμό από ότι είχαν οι παλαιότεροι μας πελάτες”, είπε καταλήγοντας ο κ. Μιχαλάκης.

ΑΚΟΥΣΤΕ ΕΔΩ